Thursday 15 November 2012

"COLLAGEN POWDER" Tambahan nak kulit nampak cantik, licin, dan berseri-seri..

Apa rahsianyee???

"Amboii.. berseri-seri nampak sekarang... kulit pun nampak cantik dan licin je..ada pakai produk apa2 ke?" Ramai yang tegur saya mcm tu.. Mungkin lama tak jumpa sebab cuti bersalin 3 bulan, tu yang nampak perbezaannya.. Saya ni just suka pakai bedak and lip ice je..x de la nak pakai make up mcm blusher ke...kekadang je teringin nak pakai eye shadow...tu pun kalau tetiba rajin...

Terasa nak share plak ngan kengkawan apa yang saya amalkan untuk nak kulit cantik berseri... Sepanjang saya cuti bersalin ni, saya konsisten ambil vitamin Shaklee.. Apa yang membuatkan saya percaya kepada vitamin Shaklee? Tentulah kerana keberkesanannya yang telah terbukti secara klinikal. Setiap Vitamin Shaklee hanya menggunakan unsur-unsur semulajadi, oleh itu ianya amat mesra alam dan selamat digunakan...

Nak tau vitamin apa yang saya amalkan??? Tentulah "SET CANTIK" SET SCINCARE VIT B,C, E + ESP dan yang paling penting yang  saya nak share adalah Produk terbaru Shaklee iaitu Collagen Powder yang sedang hangat diperkatakan sekarang ini. Collagen ni mmg sangat penting untuk kaum wanita sekarang nih.
Sebenarnya ada berbagai jenama serbuk kolagen di pasaran, cuma agak ragu nak mengambilnya kerana kita tahu bukan senang nak hasilkan serbuk kolagen dari sisik ikan.  Sumber yang digunakan mesti halal dan proses mengekstrak collagen daripada haiwan dengan menggunakan bahan kimia atau pun enzim yang di ambil daripada haiwan juga. mestilah halal.  Jadi bila Shaklee sendiri keluarkan produk ini dengan Pengiktirafan HALAL ISA, saya lebih yakin untuk menggunakannya. Jom baca pasal Collagen Powder Shaklee

 Sebab apa Collagen Powder?

 Kerana ia terbukti berkesan untuk:

- Meningkatkan kelembapan kulit sehingga 90%
- Mengurangkan kekasaran dan kekeringan sehingga 75%
- Peningkatan dalam penampilan keseluruhan sehingga 71%
- Meningkatkan kelembutan dan kelicinan sehingga 69%
- Meningkatkan pemakaian kekal mekap sehingga 60%
Meningkatkan keanjalan, ketegangan & elastisiti sehingga 55%

  • ANTI PENUAAN – mengurangkan liang pori-pori (pori-pori terbuka), kedutan dan garis halus.
  • MENGHIDRATKAN – Melembapkan kulit
  • MENGEMBALIKAN KEANJALAN KULIT – Menjadikan kulir anjal, lembut dan tegang
  • MELICINKAN – Tingkatkan kelicinan kulit
  • MENYUBURKAN – Menyuburkan rambut dan kuku yang sihat
  • MENCERAH – Mengurangkan pigmentasi, jerawat dan kulit tak sekata
  • MENEGANG – Membantu menegang dan menganjalkan payudara
Wowww.. banyaknye faedah Collagen Powder Shaklee ni.. patut la kulit rasa lembab dan terasa licin je.. Syokk sangat bila diri sendiri terasa keberkesanannya.. Apa lagi kawan2, jangan lepaskan peluang untuk merasai Collagen Powder ni.. Nak tengok testimoni saya  menggunakan Collagen Powder Shaklee? Tentu korang semua suka bila dapat perubahan mcm tu.. Gambar  1 saya sendiri, Gambar 2 dari testimoni yang menggunakannya...  Jom tengok...


1
2



Ingin tahu lebih lanjut tentang Collagen Powder Shaklee? Hubungi saya dengan kadar segera untuk sesuatu yang istimewa… ^^




No comments:

Post a Comment

LinkWithin